Predkosc w LAN'ie

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 17:06:57 MET

Nie wiem czy to dobra grupa (jak nie to skierujcie mnie na wlasciwa, bo nie
znalazlem zadnej odpowiedniej) ale zapytam.
Mam w mieszkaniu 2 kompy. na jednym WinXP a na drugim WinMe.
Internet mam podprowadzony z kablowki do ich modemu, z tamtad skretka do
huba 10MBit a z niego na te 2 kompy. obecnie predkosc transmisji miedzy
kompami wynosi 10MBit/s co nie trudni zauwazyc. zaopatrzylem sie w switcha
aby podniesc te predkosc do 100MBit/s (Securom EP-805X) ALE! predkosc
polaczenia nie zmienila sie. oba kompy maja karty sieciowe 100MBit/s. W
windowsach jest poustawiane IP i DNS'y na auto, bo inaczej net nie chodzi.
Switch jest sprawny - testowany. moze to ten modem spowalnia... ale gdy go
odpialem od switcha predkosc nie zmienila sie. Pomozecie?
pozdro, tequila

--
Wyslano przez news.atcom.net.pl
ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/