Re: Doradzcie jaki procek wybrac ?

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 12:36:42 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem do czego ??
:)

> wystarczy Duron i porządna plyta, a jesli juz Athlon to bez szalenstw
raczej
> najmniejszy ale nadal obstawał bym przy mocnej plycie - generalnie nie
> potrzebujesz wypasionej maszyny !!

No a jaka plyte bys polecil pod Durona ??, oczywiscie jakas w miare tania
(nie przekraczajaca 400 a najchetniej tak w okolicach 300 PLN) i wydajna.

> ale w sumie nie wiem co tam skrobiesz w tym VC++ ...

Nic specjalnego, praktycznie same podstawy (cwiczenia na uczelni - podstawy
programowania), ale sam tez wygorowanych rzeczy nie bede tworzyl, takze
mysle ze tu sprzet bedzie mial malo co do gadania :))

--
Pozdrawiam
Wasiuk