Re: AC'97

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 09:11:03 MET

Spróbuj zajrzeć do BIOSU i sprawdzić ustawienia dla MIDI :
port, DMA use IRQ i inne dokładnie nie pamiętam. Zapamiętaj i ustaw ręcznie
dla tych gierek w setupie. Jeśli jednak to nie wyjaśnie sprawy to być może
potrzeba jakiś zmiennych środowiskowych (takie kiedyś ustawiał np. dla
SBAWE32 program instalacyjny w autoexec.bat - coś rodzaju SET MIDI...itd.)
..
Może się też okazać, że potrzeba jakiegoś programiku rezydentnego, który
AC97 pozwoli poprawnie działać pod DOS'em, ale nie wiem czy takowe są.
Problem wynika stąd IMHO (choć nie jestem expertem), że w WIN'ach wszystkie
te zmienne są ustawiane a w starym DOSIE nie.

Pozdr

Cubol