Re: Ekonomiczna drukarka atram. do wydruków kolorowych - jaka ? (do 800 PLN)

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 21:06:36 MET

Użytkownik "Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> tak ... ale glowica nadal ta sama ... dla mnie to nie ma roznicy czy ktos
> napelni pojemnik tuszem firmowym (w hp) czy kupi nowy tusz (w epsonie,
> canonie) ..efekt taki sam ...dopuki nie zajedziesz glowicy drukujacej
jest
> dobrze ... pozniej jest problem ...

Kolejne nieporozumienie. Trwałość głowic w HP i EPSON
są nieporównywalne - to zupełnie inne techonologie.
cyt. "Permanentne głowice EPSON nie są elementami
zużywającymi się zostały zaprojektowane w taki sposób,
aby ich wymiana nie była konieczna przez cały okres
trwałości urządzenia."
Żródło: http://www.epson.pl/support/gfaq.htm#1
 - zupełnie innaczej jest z HP.
Tu wymiana głowic jest konieczna, bo tak je skonstrowano.
Mam też własne doświadczenia. Eksploatuję z powodzeniem,
od 1997r. Epson Stylus 400 i nie widzę różnicy pomiędzy
wydrukiem foto, 5 lat temu i teraz.