Re: ile ramu do winXP?

Autor: qk (mkuk_at_securities.com.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 17:56:15 MET

> Jaka jest zalecana ilosc RAMu dla windowsa XP?
> Mam ten system na kompie z duronem 1000MHz z 256MB DDR233 i cos sie
ostatnio
> przycina. Nie bardzo chce mi sie wywalac 300 na dodatkowa pamiec... a to
> jedyny sposob na przyspieszenie jaki przychodzi mi do glowy przy aktualnej
> konfiguracji systemu.
Hejka
mam taki sam sprzet (tyle ze DDR 266 ;))) i nieraz ma ten sam problem i sam
sie zastanawiam nad zakupem RAM. I tak samo nie bardzo mi sie podoba
wydanie 300 zeta na pamiec. Na razie robie czeste defragi dysku i dbam o
mala ilosc programow wlaczonych w tle, ale jak tylko RAM spadnie do 250 zl
to kupuje - mialem tydzien 512 RAM i roznica jest spora...(szczegolnie w
grach)
Wazna tez jest kwestia dysku - szybki (7200 RPM) poprawia sytuację.
qk