Re: nieudany upgrade biosu

Autor: Marek Lisiowski (marek_at_iwp.com.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 10:20:11 MET

> Witam
>
> mam taki problemik, upgradeowalem bios i niby wszystko poszlo ok
> ale przy probie ponownego odpalenia kompa, sprzet ani drgnie.
> Czyli bios do dupy. Co mozna teraz zrobic? Jak mozna wzucic
> spowrotem stary bios ??

Witaj,
Spróbuj nastepujacej procedury:
Dotyczy komputerów z tzw.BootBlockiem.
Przygotuj odpowiednio dyskietke startowa (oczywiscie nie na swoim komputerze
np.u kolegi) na której powinny znajdowac sie m.in.pliki:
=> config.sys z wpisem
          Device=A:/himem.sys
          DOS=HIGH,UMB
=> autoexec.bat z wpisem
          awdflash bios.bin /py /sn,
=> program flashujacy (awdflash.exe),
gdzie bios.bin to stara wersja biosu.
Odpal komputer z ta dyskietka i po kilku minutach (potrzebnych na zapisanie
biosu) zrestartuj go juz bez dyskietki.
Pozdrowienia,
Marek