Re: które Notebook'i zabezpieczone ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 13:33:38 MET

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości

> to ma byc pytanie ? :/
dla Rush'a : pyt.1. Jakie uwagi nasówają sie panu odnosnie różnic w
wydajności i poborze prądu procesorów dedykowanych do notebooków tzw.
mobilnych a normalnych procesorów desktop'owych stosowanych równiez w
notebookach ? (przepraszam za zbyt rozbudowaną formę zdania wielokrotnie
złozonego pytającego)

dla Rush'a : pyt.2 Które z rozwiazań graficznych polecasz ?? Jakich firm ??

> ze niby jakie poza linka ? Kensingon Lock
dla Rush'a : pyt.3 Co to jest Kensingon Lock ?? Jakie inne rozwiazania
zabezpieczające notebook na poziomie sprzętowym istnieją (poza linką)??

> po polecamy IBMa
dla Rush'a : pyt.4 Jakie konkretne modele byscie polecali (firma/model) z
punktu wydajności, awaryjnosci, f-cjonalności ??

> Pozdrawiam.
> --
> RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
P.S. drogi RusH .. jakbys dalej miał problemy z kompilacją zapytan proponuje
zmienic interpreter bo niestety dooza obudowa, nawet wymyslnie upiekszona
(BigTowerATX CaseMod) jest niczym kiedy w srodku pustka ....(zwlaszcza w
glowie)