Re: Cicha obudowa

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 12:53:14 MET

> Qrde nie wiem jak puscic na 5V? Nie jesten zbyt mocny z elektroniki. Mam
> podlaczyc zasilanie do kabla z zasilacza? Takiego ktory zasila np. hdd?

mozna - na zoltym jest +12V a na czerwonym +5V
ale w ten sposob jestes ograniczony do 2 (powiedzmy do 3 napiec)

lepiej kup komplet rezystorow/opornikow 2W - 33, 39, 47, 56 i 68 Ohm i
"wstawiaj" po kolei od najslabszego w czerwony kabelek od Titana - przy 33
bedziesz mial okolo 8.3V a przy 68 okolo 6.3V jak wentylator bedzie
podlaczony normalnie do plyty (wyliczenia dotycza tego konkretnego
wentylatorka 12V, 0.16A)
sprawdzaj poziom halasu i temp. procka przy pelnym obciazeniu

pozdrawiam