Re: procesory

Autor: GLide (glid_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 13:06:23 MET

JFK <jfk_at_NO_SPAMokg.gdynia.pl> napisał(a):

> ale to sa kompy dla dwoch ronzych osob
> i to nie moja iwna ze jedna z nich ma na kompa 6 tysiecy a dtruga 3
> i nie chca sie zamienic bo jakis JFK im tak mowi :P
W tej sytuacji to video to bedzie pwenie jakies amatorskie.
A jak matorka to pewenie edycja tylko pdstawowa bez zuper FXow itp z
kompresja softwareowa.
Bralbym wtedy jakis nie za szybki P4 z plyta do krecenia. Na dzien dobry tego
pentaka podkrecil i bedzie wydajnosc za rozsadna cene. A jak bedzie kasa to
bezproblemowy upgrade na P4 3.6 lub lepiej chyba ze wielki Intel znow zniemi
gniazdko proca ;-)

> poczytalem i znow czuje ze nadazam za rynkiem :)))
tak Ci sie tylko wydaje :-D

Pozdro
GLide