Podlączenie urządzeń

Autor: md (mdoman_at_gazeta.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 22:44:00 MET

Witam ALL,

miałem do płyty głównej podłączone:
IDE1 dysk primary master (z systemem operacyjnym)
IDE2 dysk secondary master + CD (secondary slave)

i wszystko działa ok.....

kupiłem nagrywarkę i podłączyłem do IDE1 i za cholerę
nie chce sie ładować system; zmieniałem jumpery na wszelkie
sposoby i nic - nie startuje system; po włączeniu kompa
i "..detecting.. coś tam.." widzę, że wszystkie urządzenia
są "widoczne" (rozpoznane) - ale dalej jest "dysk system
fail..." i system operacyjny nie ładuje się.

dzieki za pomoc jak to skonfigurować, by całość chodziła

Dzięki za pomoc

pozdro,
md