Re: Symulacja nagrania CD - co to sprawdza?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 18:43:23 MET

> Nie rozumiem... Nie możesz zastosować po prostu płyt certyfi-
> kowanych na prędkości 12x i większe? :)

Hehehe ale kawal...

Narazie wszystki "najlepsze" plytki padaja mi jak kawki...

Przewspaniale TDK z certyfikatem 48x nagrywaja sie na max 8x,
Verbatimy - to samo, Platinum identycznie.

Narazie trafilem na dwa rodzaje plyt spawajacych sie bez
problemu - Dysan Uniwersal (czarne) 16x ida na 32x
bez klopotow, podobni jedne TDK 16x tez na 32x bez problemu.

AHA - testowane na dwoch nagrywarkach - TEAC 40x
i (teraz) LG 48x.

Szczerze mowiac jestem zmiana nagrywarki "lekko" rozczarowany :(

Ps. Czy ew. niedomagania zasilacza moga byc zrodlem
klopotow z nagrywaniem??? Nieraz komputer nie chce
"wstac" rano - podejzewam zasilacz.
Jak juz odpali to dziala bez problemow.