GF100TXRIII i IV

Autor: kula (cookiem_at_o2.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 15:53:07 MET

Wybaczcie, moze troche ntg ale jestem odrobinę zrozpaczony:

Otóż zakupilem Genius'a GF100TXR4 wiedziony pozytywnymi doświadczeniami z
poprzednią wersją tj. GF100TXRIII, ale co widzę :

4 linie sygnałowe miast 8 - na obrazku jest 8, w GF100TXRIII - tez jest 8 ,
i o ile dobrze pamiętam schemat to sprzętowy handshaking mam z głowy ...
czy może te dodatkowe 4 linie nie są w ogóle potrzebne? Karta ogólnie
działa ale jakoś tak jakby chciała a nie mogła ... czasami dopiero czwarta
próba połaczenia się z określoną witryną kończy się powodzeniem, a to że
stery do w98 nie dają się zainstalować to tylko taki szczegół... Więc na
koniec: czy 4 linie w sieciówce to normalna sytuacja? bo odkąd pamiętam
zawsze widziałem 8. Może znacie jakieś witryny na ten temat ?

z góry dzięki