procesory

Autor: JFK (jfk_at_NO_SPAMokg.gdynia.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 07:54:22 MET

hejka
troche wypadlem z obiegu
co sie teraz montuje ?
czyjest sens doplacac do intela czy jednak andal trzymac sie adm
chodzi mi o procent programow dedykowancyh pod konkretne procki
no i najwaznijeszcze
jak jest z predkoscia amd
czy jak proceks ie nazwya athlon xp 2200 to ma te 2 giga czy nie ?
bo ktos mi mowil ze ma tylko 1,66 a to by byla kicha bo wtedy pojecice
rzonica cen praktycznie nie instanieje
potrzebuje do dwoch kompow
jeden bedzie dosc wypasiony za okolo 6kpln do zastosowan ogolnycyh glwonie
dziwekowych (sb audigy i amatorska zabwa z muzyka)
a drugi duuuzo tanszy (tylko 3 kpln) ale za to z wikeszmi wymganiami bo do
edycji filmow z DV
w zasadzie elemnty mam juz mniej wiecje dobrane ale jakby ktos mial cos do
popodwiedzienia to zapraszam
zalezy mi przede wszytkim na tej info o prockach
z niezalezniego zrodla za jakie was uwazam :)))
pozdrawaiam
JFK