Re: uklad sygnalow w USB;

Autor: Robert P. (zyx123_at_poczta.zonet.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 21:59:35 MET

> czy raczej wypadaloby podlaczyc dobrze rowniez Ground? czy moze w
> ogole zlcze USB koniecznie musi byc podlaczone tak jak trzeba, bo
> inaczej zlacze kaputt?

> pozdrawiam;
> adas;

wszystkie warianty podlaczania USB do plyty sa tu
http://www.usbman.com/Guides/BelkinMotherboard_cable_assembly.htm
lepiej nie eksperymentowac

czy nie mozna znalezc poprawnego podlaczenia na stronie producenta plyty,
jesli nie znasz producenta sa programiki, ktore ulatwiaja identyfikacje
mozna kilka znalezc np. tu http://www.bios.pnet.pl/ z menu wybierz
"software"
mozna tez zidentyfikowac producenta plyty i chipset po takim napisie, ktory
po uruchomieniu komputera pojawia sie w dolnym lewym rogu ekranu -
klilkanascie cyfr i liter http://www.wimsbios.com/ wybierz "BIOS NUMBERS"
Mam nadzieje, ze te informacje pomoga Ci prawidlowo podlaczyc USB

Robert P.