Re: Sprzęt do niedrogiego przechwytywania analogowego wideo

Autor: Adam (fuzzy_logic_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 14:42:07 MET

Loonij na www.filmowiec.pl tam jest giełda. Jak Masz szczęście
to DC 10 można kupić za około 600-700 zeta. Jakoś zdecydowanie
lepsza od wejść wyjść (analogowych) w kartach ViVo. Pytanie, czy
na tyle lepsza, żeby zamiast np. Ati kupować DC10.
Na korzyśc kart z ViVo przemawia cena.
Na korzyśc kart takich jak DC 10 przemawia jakośc oraz możliwości
edycji.

--
Pozdrawiam,
Adam