Re: podkrecanie Athlona 1GHz

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 10:04:22 MET

tronn_at_poczta.onet.pl wystukał
(news:1793.00000af5.3dc4dfce_at_newsgate.onet.pl):

> Plyta oblusguje procesory do 1200 MHz, zatem interesuje mnie aby
> podkrecic tego Athlona do 1,2GHz. Kosc ram jest 256 MB 133 MHz.

To zalezy od egzemplarza procesora, a nie od plyty. Sprobj najpierw na
1100, jezeli wszystko bedzie OK probuj wyzej.

> z tego co wiem nie da rady zmienic mnoznika. Plyta sama go

Wiekszosc Athlonow 1000 nie ma blokady mnoznika, problem lezy w plycie
glownej, ktora dla overclockerow przeznaczona nie jest ;-)

> wykrywa. Slyszalem jednak, ze mozna wgrac inny bios, w ktorym byc
> moze bylaby taka mozliwosc. Za wszelkie rady i sugestie bede
Musisz poszukac alternatywnego BIOSu (kiedys takie byly na
www .bios.by) i ruszyc mnoznik - tak bedzie bezpieczniej, albo podniesc
magistrale, stopniowo, ale jesli dobrze sie orientuje to tez co
najwyzej w BIOSie tweakowanym.

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl
Zanim zadasz pytanie upewnij się