Re: Co polecacie za 850zl? Plyta+proc.

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 00:55:06 MET

Marcin Madej wrote:

> Czy to było skierowane do mnie ???

Przeciez widac na naglowku :P

> Jeżeli tak, to informuję Cię, że nie jestem ECSiearzam,
> jak to określiłeś.

Jestes bo upierasz sie, ze to firma robiaca "calkiem, calkiem plyty" :P
I jak przystalo na ECSiarza masz zle skonfigurowany czytnik news :P

> Po prostu ni zawsze trzeba kupić Mercedesa żeby zaznać komfortowej jazdy.

A co to ma do rzeczy?

> MSI. A napisałem o ASUSie bo widziałem ostatnio bardzo "wypasiony"
> model na KT333 który w testach wypadł... no cóż - poniżej oczekiwań..

Bo mit Asus'a i Abita jako jedynych dobrych firm juz dawno upadl.

> ;-( Ostatnio coraz więcej producentów mnie rozczarowuje swoją ofertą,
> prawdęm mówiąc to już od dłuższego czasu przewijają się te same
> modele. Chyba nie było płyty, żeby ktoś na grupie nie napisał "mam
> problem z *****",

Uogolniasz problem :/ Jest za duzo sprzetu, zeby byla 100% kompatybilnosc,
rowniec nie da rady na duza skale robic z 0% awaryjnoscia produkt.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity