Re: Sieć ?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 13:32:32 MET

Tomczanek napisał:

>Witam !
>
>Mam takie pytanie czy istnieją jakieś programy, aby było można do sieci
>dołączyć komputer i nie był on w sieci widoczny ale w pełni funkcjonalny
>tzn. korzystanie z innych komputerów w sieci,netu itd. ????

idz se moze na kurs podstaw dzialania komputerow;

zadajesz takie pytanie: chce miec zupelnie szczelne pudelko bez
zadnych wejsc, ale chce zeby moglo cos do niego wchodzic;

sensowne to jest?

jak ma byc komputer niewidoczny w sieci i maja do niego jednoczesnie
trafia dane?

a moze zamiast na kurs podstaw komp. idz se na kurs zdrowego rozsadku?

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?