Re: Dziwne dzwieki biosu

Autor: Sander (sander_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 18:02:40 MET

"Knight" <Knight22_at_onet.poczta.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> Czy moze ktos wie co to moze byc ze moj komputer wydaje caly czas krotkie
> rytmiczne dzwieki? Chciałem uruchomic moja stara "maszyne" czyli pentium
166
> i nie chce w ogole sie odpalac. Wydaje dzwieki i na monitorze sie nic nie
> pokazuje. Zdarzalo mi sie to kilka razy ale zawsze po jakims czasie sam
sie
> "naprawial" ale pozniej znowu to wracalo. Odlaczalem wszystko po kolei
> twardziela, karty, pamiec ale nadal to samo. Prosze o pomoc

Dla Award'a:

1 SYGNAŁ:
podczas automatycznego testu konfiguracji nie został wykryty żaden błąd.

1 DŁUGI:
błąd pamięci

1 DŁUGI I 2 KRÓTKIE SYGNAŁY:
a) w systemie nie został rozpoznany monitor lub nie została rozpoznana
   karta graficzna, sprawdźmy poprawność umieszczenia karty graficznej
   lub przenieśmy ją do innego gniazda.
b) błąd parzystości pamięci RAM.

1 DŁUGI I 3 KRÓTKIE SYGNAŁY:
błąd karty graficznej.

2 SYGNAŁY:
wystąpił błąd "lżejszego kalibru" (np. nie został rozpoznany twardy dysk
lub jest on uszkodzony). Sprawdźmy najpierw poprawność połączeń
oraz zapisane w BIOS-ie parametry dysku.

CIĄGŁY TON:
błąd pamięci RAM lub pamięci karty graficznej.

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]