Re: Intel kontra AMD

Autor: marszun_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 01 Nov 2002 - 15:50:06 MET

> Pytam was o wrażenia co do;
> -stabilności i długotrwałości(chodzi mi o BSOD) pracy,
A co to (BSOD, stabilnosc) ma wspolnego z procesorem?
A dlugotrwalosc to jest nieograniczona przy poprawnych parametrach pracy.

> -problemów z instalacją,
Ksztaltami bardzo zblizone , instalacja wyglada tak samo
wkladamy procek na plyte , a pozniej zakladamy jakies chlodziwo...
Jedynie ksztalt obudowy moze powodowac jakies perturbacje...

> -kompatybilnością i łatwością instalacji innych komponentów, czyli grafika,
> dzwięk, itp.
A co to ma wspolnego z intelem albo amd?

> Czy pod tym względem Intel nie  jest lepszy?
aaale o so chosi??

Pozdrawiam

Marcin