Re: Jak przełączać dyski ?

Autor: PiotrekR (adres_at_jest.w.reply.to)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 23:07:43 MET DST

Domel pisze tak:

> Jesli masz cos takiego to tylko musisz zobaczy jaką literką
> opatrzona jest partycja z drugim windowsem i w biosie ustawiasz
> odpowiednio np żeby najpierw bootoował z partycji E.

wcześniej próbowałem przełączać auto/none w biosie
ale nie bardzo wyszło

nowy1 primary master auto
stary2 secondary master none

to botuje winda1 ale widzi i nowy dysk1 i stary dysk2
tego nie rozumiem, dlaczego widać także dysk2 ?

nowy1 primary master none
stary2 secondary master auto

to botuje winda2 i widzi tylko stary dysk2
tu byłoby ok

--
    Piotrek
    Xnews po polsku   http://www.xnews.prv.pl