Re: ECS K7VZA ver 3 KT133 ( P I L N E ! ! ! )

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 18:31:38 MET DST

> Jeżeli uważasz inaczej to ciekawe czemu BIOS mam w wersji przeznaczonej do
3
> (3.6a) i działa poprawnie (wcześniej był 3.4). Na pudełku od MB pisze na
> nalepce K7VZA/KT133 686B wiec nie ma ona magisrali 133 MHz wiec nie
pierdol ze
> wsadze wszystko. Po drugie na płycie nie ma zworki do zmiany magistrali.

Któraś wersja K7VZAA miała KT133 ale ECS gwarantował poprawna pracę na
133MHz - sprawdź jak radzi kolega na stronie i dodatkowo sprawdź w
instrukcji czy jest obsługa 133MHz. Co do zworki to nie pamiętam czy czasem
nie ustawia się tegoi w BIOSie. Jeśli jednak 133MHz nie ma to weź sobie
poprostu Durona Morgana i po krzyku.

--
Pozdrawiam,
Cooger