Re: Na polepszenie humoru... Troche OT

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 08:41:24 MET DST

Kiedyś słyszałem, nie wiem czy to prawidziwe:

Dzwoni kobieta do sprzedawcy oprogramowania z pretensjami, że nie może
"wgrać" programu. Na pytanie Pana Fachowca co się dzieje i, jak to wygląda i
co robi odpowiada:
- włożyłam pierwszą dyskietkę (5,25") do stacji, uruchomiłam program, po
chwili program mi napisał na ekranie "Proszę włożyć kolejną dyskietkę", no
to ja wkładam i wkładam i nic, po włożeniu piątej dyskietki program nadal
`na mnie krzyczy "Proszę włożyć kolejną dyskietkę", co mam zrobić, szósta
dyskietka się już nie mieści......

Co powiecei na to!

I jeszcze to, też nie wiem czy prawdziwe - podobno.

Dzwoni Pani do serwisu z pretensjami, że zepsuła się jej podstawka pod kawę,
bo już się nie wysuwa..... no comments

eMKa