Re: Czy warto kupic taki zestaw ? part II :-)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 12:00:05 MET DST

"piowiec" <piowiec_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in

> Sorry moze wyglada ze zaśmiecam ale widze ze mój poprzedni temat "czy
> warto kupić .. "cieszy sie sporym zainteresowaniem .
> Poszukuje od kilku dni w sieci w miare taniego zestawu do 1500 - 1600
> PLN góra i oto nastepny do oceny :-)
> Czy warto kupić taki zestaw
> http://www.natcom.pl/cgibin/shop?info=red1700c&sid=2e928f25
>
> firma sprzedaje gotowe zestawy komputerów Rainbow PC a takze sprzedaje
> je przez aukcje Allegro gdzie idą jak swieże bułki . Po 13 , 14 ofert
> na kazdej aukcji

bo to tani szit jest i ludize to kupuja bo ise nie znaja ,

- za malo ramu
- celeron 1.7 to okrojony P4 .. chodzi fatalnie (dzielisz MHz/2)
- klawiatura taka kosztuje 12zl, mysz 6zl
- cdrom pewnie samsung

o wiele ciekawszy zestaw mozna zloszyc na zamowienie , jak jestes z wawy to
mozesz sie ze mna skontaktowac to ci cos dobiore pod twoje potrzeby , jak
niejestes z wawy to poszukaj kogos kto sie zna zeby ci zloszyl kompa , nie
kupuj gotowego bo to bezsens, to tak jakby kupowac ubranie a potem
sprawdzac czy pasuje, w tej cenie mozna sie wyrobic z nagrywarka i
wygodnymi markowymi peryferiami (logitech/microsoft).

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
   http://top.gry-online.pl/