Re: raid i stripping

Autor: Voyt (voyt_p_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 00:58:25 MET DST

Użytkownik Radio Erewan <radek_at_cdrom.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aif1ij$qiu$1_at_news.tpi.pl...

> Co drugi bajt trafia na co drugi dysk ;-)... tak w skrócie. Jak dupnie
jeden
> dysk, to znikają wszystkie dane, ale szybkość pracy jest teoretycznie dwa
> razy większa.

Gdzieś przeczytałem, że nie potrzeba do tego wcale specjalnego kontrolera.
Można zrealizować RAID 0 albo 1 programowo np. Win 2000 i przy procesorach
jakie teraz mamy nie jest to duże obciążenie.

Pozdrawiam
Voyt