problem z Abit BX133

Autor: sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 23:32:26 MET DST

Mam problemik z ta plyta, zapakowalem tam celeronka 800/100 mhz i plyta nie
wstaje.
Probowalem odpiac wszystko poza karta grafiki i pamiecia.
Zapala sie czerwona diodka na dole plyty, zasilanie jest, wiatraki sie
kreca, procesorek sie grzeje (sprawdzalem bez radiatorka palcem ;)), nic nie
piszczy, nie da sie wylaczyc inaczej niz wyjmujac zasilanie z gniazdka :( no
i oczywiscie nie mam zadnego obrazu na monitorze :(.
Jakies sugestie, w sumie siedze w komputerach juz dlugo ale to mnie zagielo.
Probowalem:
Wyjmowac baterie, resetowac cmos, przezworokowalem ustawienia reczne nie
automatyczne, wsadzilem grafe PCI zamiast AGP, potem probowalem nawet ze
strarozytna ISA :(
i nic kicha martwy trup.
Podejrzenie uwalona plyta, albo bios za stary zeby obslugiwal tego celka,
sprawdzic nie moge bo P550 slot1 ni jak wejsc nie chce ;)
Nie chce mi sie kupowac jakas 433 zeby sflaszowac sobie biosa ... albo
sprawdzic czy dziala.Plyta kupiona w Action w 2001 ale gdzies mi gwarancje
wcielo.

marcin