Re: Najlepszy kontroler ATA100 na PCI

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 09:34:18 MET DST

> Kontrolery oparte na kości CMD 0649 są naprawdę świetne. Dodam, że AMI
wykupiło
> prawa do tej kości i na tej bazie produkuje własne kontrolery RAID.
> Dodam, że poza DOS-em (są drobne utrudnienia, ale do przejścia) wszystkie
> pozostałe systemy M$ świetnie współpracują z tym sprzętem.

Nie sprzedajesz czasem tych kontrolerow ? Akurat takiego jestem zmuszony
uzywac i wg mnie to wyjatkowe g........ .Dwie podstawowe wady -
niska wydajnosc ,na plycie BX nizsza niz kontrolera wbudowanego w plyte i
"chwila zamyslenia" programow zanim zaczna korzystac z dyskow podlaczonych
do kontrolera - pierwsze co widac to wydluzone uruchamianie programow do
nagrywania ( np nero 20s) , ale np uruchamianie wyszukiwania plikow albo
scandiska tez trwa kilkakrotnie dluzej.Podsumowujac - ani umywa sie do
kontrolera promise ktorego tez mialem okazje uzywac.

Pzdr