[karta dzwiekowa] Dziwne zachownie.

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 11:59:55 MET DST

    Witam

    Mam starą, ale działającą kartę na ISA -> Diamond Tchnologies coś tam. Na
mojej emerytce (shuttle.via.mvp3 pod amd.k6-2.300MHz Win98) działa bez zarzutu.
    Po przełożeniu do innego komputera (płyta ?.via z 1999r + cel.400MHz Win98)
przy ruszaniu windy nie odtwarza "powitania", ale pozostałe aplikacje
wykorzystujące dźwięk filmy, muzyka, gry, CD itp. Dzialaja bez zarzutu -
domyślnym odtwrarzaczem multimediów jest WMP 7, ale to nie mój pomysł :) Dodam,
że będąca w tym kompie z cel400 karta na PCI hula OK.
    Problem zaczyna się wtedy, gdy ma pojawić się windowsowy dźwięk
przyporządkowany jakiemuś zdarzeniu (typu błąd, rozp. nawigacji itp.) - wtedy
dźwięk tego zdarzenia zapętlany jest w nieskończoność i nie można go wyłączyć.
Skorzystanie z windowsowej opcji "Brak dźwięków" przyporządkowanych zdarzeniom
nic nie daje, bo mimo że nie słychać, to jak zapuszczam np. mp3 to dostaję
ostrzeżenie o błędzie, że "karta dźw. jest wykorzystywana przez inną
aplikację".
    To samo jak wejdę w Panel sterowania -> Dźwięki i tam "podglądam" dźwięki
windowych zdarzeń.
    Jak daję "Właściwości" pliku *.wav i chcę skorzystać z opcji podgląd -
system się wiesza i tylko reset!
    Sprawdzałem na obu gniazdach ISA i to samo.

Jeżeli to winda + stery => sorry za ntg.
Jeżeli to karta + płyta => pliz help.

PZDRW
GL12d4