Re: Jaka konfiguracja pod Athlona?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 10:10:48 MET DST

> Moj epox 8kha+ (kt266a) tez ma takie zabezpieczenie.

no cóż nie miałem tej płyty, więc nie powiem na pewno, ale na tomshardware
pisali tylko o ww dwóch (a Epoxa mieli też w testach). Ale jeśli chodzi o
ścisłość to miałem na myśli dedykowany przez AMD układ zabezpieczający,
który wykorzystuje czujnik w procesorze. Większość płyt ma zabezpieczenie,
które wyłancza kompa, ale większość wykorzystuje do tego zewnętrzny czujnik,
albo ma układ, który rejestruje zmiany co sekunde i to co najwyżej o 1
stopień (jak testowana płyta Siemensa bodajże).

Pozdro. Seba