Re: Litery dysków

Autor: kamilllo (kamilllo04_at_go2.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 07:26:29 MET DST

Mialem kiedys ten sam problem :)
Jedynym rozwiazaniem jakie przynioslo skutek było utworzenie na drugim
dysku partycji rozszerzonej z dyskiem logicznym.
Najlepiej użyj Partition Magick'a. Utwoz za jego pomoca partycje
podstawową o najmniejszej wielkości jaką tylko można (niestety to
starcisz, ale w koncu to tylko ok 2 MB, a wszystko bedzie oki
dzialalo) potem z reszty utworz partycje rozszerzona i na niej dysk
logiczny. Na koniec jeszcze usun partycje podstawowa i juz wszystko
powinno byc ok.

Pozdrawiam

kamilllo