Re: Jaki notebook?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:20:51 MET DST

> Witam.
> Jaki notebook moglby mi ktos polecic do prac biurowych.
> Wymagania:
> cena - do 5000 PLN brutto,
> proc ok. 1 GHz, min. 128 MB RAM, dysk min. 20 GB, ekran 14", modem, LAN.
> Przegladalem oferte California Access i wydaje sie interesujaca. Czy ktos
ma
> doswiadczenia z tymi komputerami?

Qrde, jestem już tym zmęczony....
W ciągu tygodnia kilka takich samych postów...
Nie kupuj CA, przejżyj posty z ostatniego tygodnia, to się dowiesz
dlaczego...
Za tę forsę możesz wyrwać Fujitsu- Siemens, ew.Aristo, ale z tym drugim nie
mam doświadczeń osobistych - koleś ma i zachwala...
Troszkę dołożysz i masz sensowną Toshibę Satelite 1800
pozdro...
sprocket