Re: Maxtor, czy Maxtor-Quantum ?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 00:11:27 MET DST

tommygun wrote:

> Maxtor Quantum ma wyrażnie lepsze czasy dostepów, zwykły Maxtor ma lepsze
> (trochę) transfery liniowe. Bez wachania wziąłbym Quatuma.

Ja też... bez wahania ;-)
Dodam jeszcze jedno ZA Quantum'em: da się w nim przełączać tryby UDMA ;-)

P.S. Pytałem serwis Maxtora, kiedy wyjdzie programik dla mojego D740X -
odpisali, że nie przewidują, bo brak obsługi UDMA5 w płycie, to wina
płyty oraz BIOSa, a nie dysku (jakoś nie potrafili zrozumieć, że płyty
z UDMA2 nigdy nie da się zmusić do pracy w UDMA5 ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|