Re: IBM DTLA - skubany jeszcze chodzi...

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Wed 29 May 2002 - 11:28:13 MET DST

Użytkownik "abs" <abs_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> Heh, juz przy poprzedniej wymianie na to liczylem (45 nie bylo w
> cennikach) ale jakis tam jeszcze wygrzebali :(

ja tez...

> Masz tu 100% racji. Moze by tak od razu do IBMa z tym uderzy, napisac, ze
> to juz trzeci taki dysk, bla bla bla... albo chociaz do dystrybutora. BTW:
> kto jest dystrybutorem w Polsce ? Ale ten pewnie odesle mnie do sklepu.

Mozesz napisac maila/zadzwonic do naszego przedstawicielstwa (namiary
znajdziesz http://www.ibm.com/pl/ )
Jednak to dopiero po uplywie gwarancji, bo dopoki masz gwarancje to sprawe
zalatwia sklep.
Jak Cie odesla to mysle, ze skuteczniej bedzie zalatwiac z glownym
dystrybutorem (nie w polsce). Bedziesz musial zainwestowac troche kasy (na
prawidlowa wysylke) i potrwa to pewnie dluzej, ale masz wieksze
prawdopodobienstwo zalatwiena sprawy w satysfakcjonujacy Cie sposob (120 GXP
Vancouver 60GB :))

> Czyli recznik i dzike harce beda odpowiednie ? :)

tjaa.... ;)