Re: regulacja geometrii w monitorze

Autor: Artur Malkiewicz (artur_malk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 21:27:20 MET DST

Użytkownik "bias" <bias_at_NOGAokoPSAclubbing.pl> napisał w wiadomości

> samsung 753 dfx plastki kineskop (podobno ;)

Wybrałeś najtańszą z 17-tek samsunga. Nie jest to niestety "mercedes" po
prostu cena kosztem czegoś.
Mimo wszystko sprawdź dwie rzeczy :

1. Czy nie masz przypadkiem czegoś co daje silne pole magnetyczne w
bliskości cewek monitora :-) wiem, że to śmieszne ale klient postawił kiedyś
kolumnę (magnes) i miał podobny problem. U mnie w serwisie wszystko OK u
niego kicha.
2. Jednak mimo wszystko pobaw się regulacją i nie jedź na maksymalnych
ustawieniach rozdzielczości i odświerzania.

Jak nic nie pomoże to serwis.

Artur