Problemy z twardzielem

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 28 May 2002 - 18:16:08 MET DST

Witam

Mam pewien problem z twardym albo z kontrolerem. Moja plyta to A7V Asusa.
Dzisiaj juz drugi raz od jakiegos czasu wydal z siebie dziwne odglosy i
odmowil wspolpracy. Ruszyl dopiero po trzykrotnej zmianie tasmy i dwukrotnej
kanalu kontrolera jako secondary slave. Po przelaczeniu na ATA100 wbudowany
na plycie chodzi juz normalnie. Poza tym S.M.A.R.T. nie stwierdza zadnych
uszkodzen dysku, komputer tez nie. Ogolnie, nie wiadomo co sie stalo. Od
jakiegos czasu stacja dyskietek chodzi jak chce. Teraz zaczela dzialac. Moze
to zasilacz? Ktos ma jakies pomysly, bo backupow nie mam :(

--
Raf
raist_at_poczta.fm