Re: jaka obudowa polecicie???

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 13:30:16 MET DST

"Paweł U" <kcuf_at_poczta.onet.pl> wrote:
> chieftec da-01-wd
> moze beda w actionie

czemu od razu taka duża :>> mniejsze też są OK. Chieftec robi obudowy z
grubej blachy, bardzo dobrze zmontowae (nic nie wpada w wibracje) z bardzo
cichym zasilaczem (u mnie 340W jest bezgłośny, nie wiem jak to zrobili) .
Ale jeżeli chcesz wytłumić, to musisz jeszcze wewnątrz obudowy wykleić
odpowiednią gąbkę albo korek. W sumie drobiazg ... ale lepiej od razu
zamontować bardzo cichy cooler na CPU i już.

B.