Re: zwiech

Autor: _at_r2r
Data: Tue 28 May 2002 - 10:58:32 MET DST

"volcan" <volcan.computers_at_interia.pl> napisał(a):

>A zobacz, czy ci się nie grzeje nadmiernie GPU na karcie graficznej? Bardzo
>podobne objawy ma właśnie przegrzewanie się tego chipu (ewentualnie jak
>podkręciłeś to odkręć trochę, jak jest sam radiator, to dołóż wiatraczek, a
>najlepiej pożycz od kogoś grafę i przetestuj - super by było, żeby
>równocześnie twoją grafę włożyć do innego kompa i zobaczyć, czy się nie
>wiesza tamten komp z twoją kartą). Warto spróbować, bo często karty
>graficzne fabrycznie mają niewystarczające chłodzenie (chyba, że karta
>uległa uszkodzeniu).

dodam od siebie że robiło mi sie dokładnie to samo (stopklatka ;)). Aż po
którymś zwisie już mi sie więcej komputer nie uruchomił. totalnie padła
nowozakupiona karta graficzna (Gainward GF3 TI200 GS). A o dziwo niegdy nie
była podkręcana, wentylator pracował poprawnie, a radiator stykał sie
ślicznie calą powierzchnią z procesorem karty. Kartę wczoraj oddałem do
serwisu (już zupełnie niesprawną). Dla porównania wziąlem taką samą kartę
od znajomego - i ta chodziła u mnie slicznie. Wniosek - tarfił mi sie jakiś
totalnie trefny egzemplarz :-((((.

Pozdrawiam!

--
<<<<** @r2r  artur_at_usun-to.symboliczna.net **>>>>