Re: Epox 8KHA+ i GF4 ti 4400

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 28 May 2002 - 08:42:48 MET DST

".Peeter" <peeter_at_box43.pl.no>, wrote in

> leadteka i abita nie lubie :) wiec zostaje msi i gainward...
> a tu chyba bym sie sklanial bardziej ku msi :)

Ja by msie bardziej sklanial w kierunku gainwarda :)

> tylko podstawowe pytanie... czy nie bedzie problemu
> epox i jego kondensatory vs ti4400?

Osobiscie nic Ci nie doradze bo nigdzie nie czytalem na tentema i
tybardziej nie mialem takiego zestawu :) Najlepiej to wyslac maila do
supportu epoxa i geinwarda/msi.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!