Re: PIII cs Celek

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 01:51:23 MET DST

On 27 May 2002 21:17:04 +0200, robert003_at_go2.pl (Robert G) wrote:

>Na obu komputerach wlaczylismy obliczenia mesowe w programie ANSYS
No fajnie tylko jak wielu ludzi odpala sobie w domu takie obliczenia ?
:-)

>Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu okazalo sie ze moj komputer jest tylko 2,5
>raza szybszy od komputera kumpla.
Moze same obliczenia mialy charakter "dosc strumeniowy" i procek nie
byl zmuszany do ganainia po pamieci w te i z powrotem, albo petla
oblicznieowa miescila sie w pamieci podrecznej i jakos to na celku
szlo?
(Tak sobie gdybam)

Sa zastosowania, w ktorych roznica miedzy celkiem i p3 jest wyraznie
widoczna (np. edycja viedo) Porownywalem kiedys prace w AfterFx na tym
samym kompie z P2 266 i cel 333. O ile kompresja szla proporcjonalnie
szybciej na celku to juz praca na kilkunastowarstwowym projekcie byla
wyraznie przyjemniejsza na P2 (tzn i tak bylo kiepsko ;-).

>Moze w kompresji video roznica bylaby wieksza tym niemniej pytanie dlaczego
Wlasnie w kompresji nie bylaby az taka IMHO.

>w zwyklych obliczeniach matematycznych roznica miedzy celkiem a pentium
>jest tak nieduza ??
>co o tym sądzicie ??
Roznie to moze byc - raz tak raz siak ;-)

Pozdrowienia
GLide

--
Glide