wirus zniszczył płyte??

Autor: esiek_at_o2.pl
Data: Mon 27 May 2002 - 23:55:00 MET DST

Mam mały problemik, mam wirusa w biosie (najprawdopodobiej czarnobyla) komp
startuje ale nie pojawia sie zaden ekran po czym komp staje:((( Z tego co mi
wiadomo rozwiązaniem tego problemu byłby flash biosu lecz jest to bios od
starej płyty At (ktora obsługiwała pentium 166) i ten bios nie ma pamiec typu
flash:(
Byłbym wdzieczny za radę, niewiem co mam dalej robic?? niewiem czy jest
mozliwosc dostania starego biosu i wymienienia i wogule czy to sie opłaci?
Panowie i moze Panie:)) jak macie jakies pomysły z miłą checią ich wysłucham.