Re: Wake on modem -jak to zrobic

Autor: Borygo (borygo_at_bsk.vectranet.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 20:26:12 MET DST

> pytanie:
> mam modem Asmax Surfer i chce zeby odbierał automatycznie faxy. Wszystko
> działa jak komputer jest włączony
> Jak zrobić zeby komputer sam sie właczył i odebrał fax.
> dzieki

Witam
Wystarczy włączyć opcję Wake On Modem w biosie i ustawić w autostarcie
systemu, aby odpalał program komunikacyjny (ten do odbierania faksów).
Możesz też kupić modem USR 56k Message który ma w sobie automatyczną
sekretarkę cyfrową (faksy też zapamiętuje) i działa on bez włączonego
komputera. Mam taki modem w domu i jestem z niego zadowolony.

Pozdrawiam
Borygo