Re: BXCel PCChips i USB

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 15:36:10 MET DST

> zle podlączone piny !!!
> poszukaj poczytaj instrukcje

Nie zgadzam sie. Mialem podobny problem z ta sama drukara, ale na
ECS K7S5A i... nie uwierzycie, co pomoglo. Okazalo sie, ze to
wina systemu byla. Zainstalowalismy inna wersje Win98SE i
wszystko jest miodzio! Sprobuj innego OS'a i powinno pojsc!

Pochwal sie gdzie i za ile tego sledzia kupiles? Bo ja na jednym
z kompow tez mam PC-Chipsa. PS2 sobie sam dorobilem, ale USB mi
sie juz nie chce i z checia bym kupil gotowca! Dzieki i
pozdrowienia!

--
/Krasus