Re: ILE może PC...?

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 13:31:18 MET DST

"Pollux" <123_at_123.com> wrote in news:10957-1022426614_at_as1-
60.wloclawek.dialup.inetia.pl:
> 1.U mnie win98se nie wiesza si? nigdy. Nie wiem, co to
> BSODy i inne takie. Rozwiąza?em wszystkie napotykane
> problemy i trudności, z wyjątkiem wspó?pracy z corel 9/10.
> System jest po prostu znakomicie zainstalowany na b. dobrym
> komputerze i równie znakomicie konserwowany.
> Wszelkie testy, w tym wielogodzinne 3dmark2001
> przechodzi bez problemów.
> To te? wymaga sporo wiedzy.
Niezaprzeczalnym faktem jest za baaardzo wiele zalezy od sprzetu na
jakim system jest instalowany. Wcale nie uwazam ze obowiazkiem windy
jest powiesic sie. Jednak czesto sie jej zdarza - kwestia
przypadkowosci.

> 2. Instalacja i utrzymanie systemu win98 nie jest zaj?ciem
> dla amatorów. To trudna sprawa, pracoch?onna, etc.etc.
Heheh, tu naprawde sie usmialem :-)))) Oj doprawdy jestem rozbawiony.
Nie prosciej linuxa? Odpada chocby czas jaki marnujesz na "utrzymanie
systemu". Jesli ja co miesiac mialbym wykonywac jakies dziwne zabiegi
ktore zajmowalyby mi chocby 20 minut, to dziekuje! Wole Ghosta.

> 3. Śmiech to zdrowie.
I owszem.
Ale jeszcze na marginesie: zdradz nalezyty sposob instalacji win98se
czy ktorej tam uwazasz. I jak wyglada sprawa jej
utrzymania/konserwacji?

--
Pzdr.
gajos			gajos[at]pnd.com.pl