Re: Jak to jest z wentylatorem TTC-D5T ?

Autor: Hubert Grzegorzewski (NO_SPAMhubert_at_topnet.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 09:57:12 MET DST

Użytkownik "Poti" <poti_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Mam pytanie odnosnie wentylatora Titan TTC-D5T.
> Z tego co zauwazylem najczesciej polecanym coolerem jest wlasnie ten model
> (mam nadzieje ze wszyscy ktorzy go polecali faktycznie mieli z nim
stycznosc
> i jest to ich zdanie a nie wyczytane z wczesniejszych postow gdyz w
przeciwn
> ym razie powsalaby "sztuczna" reklama ), jednak chyba jest jakies
nieporozum
> ienie odnosnie modelu. Padlo juz cztery rodzaje modelu :
> TTC-D5T
> [...]

Tez kiedys mnie to zaciekawilo i szukalem rozwiazania - na jakies stronce
znalazlem info, ze te cyferki w nawiasie oznaczaja kolejne wersje - roznice
byly w liczbie zeberek radiatora - ostatnia wersja (ta z "trojka") ma zdaje
sie 21 zeberek, a poprzednie mialy chyba 14.
Podaje to z pamieci, wiec moge sie mylic ;)))
BTW. wtedy jakos szybko udalo mi sie znalezc to na sieci, ale juz nie
pamietam zapytania do googli ;)))

Pzdr.
Hubert