Re: Ecs - SIS745 czy Via KT266A

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Mon 27 May 2002 - 09:54:47 MET DST

debiutant wrote:
> - mam prośbę do Użytkowników (i nie tylko) tych płyt, by podzielili się
> uwagami krytycznymi na temat powyższych Ecs-ów. Chodzi mi przede wszystkim o
> "minusy" tych płyt.

Jakes bezrobotny to masz duzo czasu. To szuruj przegladac archiwum
grupy. W wielkim skrocie napisze tyle. Jak zle trafisz, to bedziesz mial
duzo latania po serwisie z ta plyta. ECSy to najgorsza marka na swiecie.
Moze przesadzilem, sa gorsze... ale ECS jest zdecydowanie najgorsza z
tych najpopularniejszych.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/