Re: konfiguracja...czy dobra ?

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 08:48:49 MET DST

> No coz, liczylem na jakies sugestie odnosnie producenta.
> Co sadzicie o PixelView ?

Widzisz, ja nie wiem, jakie ty masz oczekiwania względem wyświetlanego
obrazu i jaki masz monitor, więc trudno mi coś jednoznacznie zawyrokować.
W moich oczach PixelView to cienizna, jedynie karty TV robią przyzwoite.

Jeśli koniecznie chcesz GForce, to rozejrzyj się za Asusem, a już najlepiej
za Elsą - mają wyższą cenę, ale i dają lepszy obraz..
A tak na marginesie, to porzuciłbym nVidię i skierował swe myśli w stronę
ATI. :-))

Jeśli chodzi o RAM, to kolega GLide ma rację - kup pamięć markową.
Chociaż... pełnej pewności nie będziesz miał nigdy. Ostatnio kupiłem
Kingstona 256MB DDR CL2.5 i okazało się, że jest wadliwa już na starcie.

Arkhan.

Arkhan.