Re: Dzi¶ zmieniłem płytę główn± !

Autor: reversek_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 27 May 2002 - 03:31:55 MET DST

> Jeżeli chodzi o windows to ręczne dostosowanie systemu to w tym przypadku
> katorga. Zainstaluj na nowo.
>
> pozdrawiam
> Sławek

zadziwie was inaczej :
dzisiaj zmienilem tez plyte glowna z soyo 5vd z p166mmx i 32 ram na simm-ach
na corp 5ali61 z k6-2 500 i 256 dimm-133. Na dysku Nt4.0 i system ...
... nawet nie zajaknal sie ze ma cos nowego :)) - Po prostu wstal i ..ruchyl
dalej. Az specjalnie testowalem i sprawdzalem - ze cos nie tak - bo za dobrze
to wygladalo zgodnie z murphym :)
pozdrawiam

ps. moze ktos mi odp na moje pytanie o karte graf do tego nowego zestawu zeby
chodzily divixy :) (plyta ma agp - ale chcialbym uzywana jak najtansza karte )
(pyt jest na news 26 V -19:52 :) )