dwa dyski, cd-rom i nagrywarka!

Autor: Giskard (dioNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 14:29:00 MET DST

Witam!
Konfiguracja kompa:
Dysk Maxtor 40G UDMA100, cd-rom LG 40-MAX (chyba PIO4 na maksa), nagrywarka
HP 8100 (tak samo) i dysk 1G WD Caviar (wolny, pracuje w jakimś wolnym
trybie).
Pytanie: mam te 4-ry urządzenia a tylko dwa kable, czy jak podepnę do kabla
z Maxtorem cd-rom, to czy spadnął osiągi dysku? Nie znam dokładnej
specyfikacji tego cd-romu.
Nagrywarka nagrywa jedynie z prędkością 4x tak więc mogę ją swobonie łączyć
z Caviarem, tutaj spadek wydajności specjalnie mnie nie zmartwi.
Pozdrawiam