Re: Notebook Actina

Autor: Piotr Sur (piotrsut_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 13:42:49 MET DST

Kupiłem w MediaMarkcie, model Opal, za cenę 4299 zeta. Maleńki, leciutki,
ładniutki, jak przeczytałem później ku swojemu zażenowaniu - raczej damski.
Wyświetlacz koniecznie musisz obejrzeć, bo wydaje mi się że bardziej reaguje
na kąt patrzenia niż inne, chociaż oczywiście TFT. Poza tym jak na razie
odpukać. W przypadku tego modelu warto pamiętać, że konieczna będzie
inwestycja w kabelek USB-USB z oprogramowaniem, bo nie ma portu RS do
standardowego podłączenia do kompa stacjonarnego. Bateria Li-Io, więc
przynajmniej wygodna - wystarcza na jakieś 1,5 h. Zainstalowane WinXP
śmigają aż miło, chociaż to tylko Celeron 500, DivX daje się oglądać, byle
nie na kolumbrynie pt. MediaPlayer. Popracował już sporo na kolanach, gdzie
wentylacja procesora przeważnie jest zasłonięta, i nie było żadnych
problemów typu przegrzewanie.

Pewnie jeszcze za krótko żeby wyciągać jakieś wnioski, ale jak na razie
jestem zachwycony!!!

Pozdr

Pio