Re: ILE może PC...?

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 15:08:50 MET DST

> Własnie - ciekawi mnie ile moze non-stop pracowac przecietny PC
> Nie chodzi mi tutaj o ksiazkowe wyjasnienia, ale Wasze doswiadczenia
> na Waszym sprzecie.
> Po jakim czasie trza to wszystko restartowac badz "uspic na pare godzin"?
> pozdrawiam

Slyszalem kiedys taka oto historie:
Byla sobie jaks firma komputerowa w ktorej chodzilo kilkanascie
serwerow. Pewnego dnia zauwazyli ze jeden z nich zaczyna szwankowac.
No wiec zaczeli szukac tego serwera i nie mogli znalesc. W koncu zaczeli
isc do niego po kablu sieciowym, ktory prowadzil od zaginionego kompa
do huba. Okazalo sie ze komp zostal zamurowany w jakims schowku przed
piecioma laty podczas remontu. Przez caly czas chodzil dobrze do czasu owej
usterki.
Pozdrawiam
Marcin Tworek